Dimecres 17 de juliol de 2019
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA: MANIFESTACIÓ EN SUPORT A LA VICTIMA   TALLERS QUIN PASSEIG 2019  

WhatsApp trenca la seva promesa i inclourà publicitat
La primera publicitat que el Futbol Club Barcelona va lluir en les samarretes del seu equip de futbol va ser d'Unicef. La directiva del club va afirmar que era un compromís social, però tothom sabia la realitat que es dibuixava després d'aquesta afirmació: preparar a l'afició perquè acceptés en el futur un patrocinador comercial.
WhatsApp trenca la seva promesa i inclourà publicitat.

Tecnonews / AMIC  
16/06/2019 10:58
Manresa surt al carrer en suport a la víctima de la violació
57.518 espectadors de gener a juny al Kursaal
Nou Consell Comarcal pel mandat 2019-2023
1.586 euros destinats al Fons d'emergència social
Per què? Doncs perquè fins llavors, mai abans el Barça havia lluït publicitat en les seves samarretes, a diferència de la resta de clubs que comptaven amb això per a nodrir les seves arques (inclòs el Reial Madrid), la qual cosa convertia aquesta absència en un orgullós distintiu per als afeccionats culers. Hi havia, doncs, que trencar un tabú anant a poc a poc i amb alguna cosa que els afeccionats no poguessin rebutjar.

Facebook no pot al·legar motius altruistes per a posar la publicitat en WhatsApp després d'haver promès, fa uns tres anys, que aquest servei mancaria per sempre de publicitat, però igualment necessita anar a poc a poc per a convèncer als usuaris. Així que s'ha decidit per començar pels estats (les famoses stories), en els quals començarà a mostrar publicitat intercalada -és de suposar que de la mateixa forma o similar a com ho fa ara Instagram- a partir d'algun moment del pròxim any 2020.

La notícia ha estat donada a conèixer per la companyia de Mark Zuckerberg aprofitant el Facebook Màrqueting Summit recentment celebrat a la ciutat holandesa de Rotterdam.

No obstant això, el que no es va dir va ser el que pot comportar una major polèmica: no es va tancar la porta a incorporar, en el futur, publicitat a les converses privades.

No és que s'afirmés que això es farà en un futur pròxim, i cal pensar que el format hauria de ser diferent, però tampoc es va negar vehementment com podrien esperar els milions d'usuaris del servei més popular de missatgeria instantània a tot el món.

Des de la seva adquisició el febrer de 2019 per 19.000 milions de dòlars, WhatsApp es va convertir en un maldecap per a Facebook. Si bé el servei de missatgeria instantània sobre protocol IP arrasa a tot el món com a líder indiscutible (amb les excepcions habituals com l'ecosistema d'apps i serveis de la Xina), fins ara Mark Zuckerberg no li ha pogut treure partit econòmic a fons.

WhatsApp ofereix serveis de pagament per a empreses, que permeten a aquestes oferir serveis d'atenció al client a través de la missatgeria instantània, però no hi ha dubte alguna que els milions d'usuaris finals són un pastís massa atractiu com per a no trencar una vella promesa 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: WHATSAPP  
També et pot interessar:
POLÍTICA
Junts per Manresa crea «El WhatsApp de l’alcalde»

Nits d'estiu per gaudir a l'aire lliure
"Vine a fer l'animal"
Manresa surt al carrer en suport a la víctima de la violació
Sigues un dels 500 socis del Centre d'Esports Manresa
1.586 euros destinats al Fons d'emergència social
57.518 espectadors de gener a juny al Kursaal
Bon paper del Club Tir Precisió Manresa a la “Copa Bori SK Long Range 2019”
Concentració a les 20 h davant dels Ajuntaments



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]