Dilluns 19 de novembre de 2018
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Carrefour arriba als 1.000 punts de venda a Espanya
Els seus hipermercats, centre de l'ecosistema de l'empresa, són el referent social per al comerç modern.Després de democratitzar el consum, ara afronta el desafiament de liderar la transició alimentària al nostre país.La companyia ha presentat la campanya “1.000 tendes, 1.000 ofertes”.
Carrefour ha presentat la campanya “1.000 tendes, 1.000 ofertes”.

Redacció  
28/04/2018 17:21
A punt de començar les obres a les cobertes de la Seu
Presentació del Servei d’Atenció Integral LGTBI de Manresa i del Bages
Ja llueixen els distintius "Welcome!" per promoure el turisme
Un estudi analitzarà els beneficis de caminar en grup
Carrefour ha aconseguit els 1.000 punts de venda a Espanya, amb els quals ofereix al consumidor una proposta omnicanal i multi format per adaptar-se a les necessitats que planteja el consumidor actual. La companyia, referent a democratitzar el consum al nostre país, es troba immersa en el pla digital més gran del sector i afronta el desafiament de liderar la transició alimentària.
Per explicar l'evolució del seu model comercial, la cadena ha realitzat avui una trobada informativa que ha comptat amb la presència de Christian Noguera, director de Carrefour Manresa. Durant aquest acte, la cadena ha presentat la campanya "1.000 tendes, 1.000 ofertes".
Creador del format hipermercat, motor econòmic
Carrefour, creador de l'hipermercat, és capdavanter del format que com a motor econòmic, ha dinamitzat el comerç a Espanya, té capacitat per obrir als mercats creixents els últims productes (sector "salut", productes ecològics, última tecnologia...) i és a més via d'entrada per a la innovació.
Christian Noguera ha destacat que "L'hipermercat està avui més viu que mai, en Carrefour el format va créixer un 6% durant el passat any i és precisament la fortalesa de la xarxa física la que afavoreix el nostre model omnicanal, que és clau en la nostra estratègia digital". Els hipermercats de la cadena són un aparador de la qualitat i la diversitat alimentària i són a més l'espai en el qual es desenvolupen la majoria dels oficis del Grup, dels quals després es beneficien tots els altres formats.

El director de Carrefour Manresa ha afegit també que "L'hipermercat Carrefour és un referent per al comerç modern, exerceix com a dinamitzador de l'entorn econòmic de les localitats en les quals se situa i és l'eix d'un ecosistema sobre el qual pivoten altres activitats complementàries: centres comercials, serveis financers, assegurances o gasolineres".
Pel que fa als supermercats, Carrefour ha estat l'única empresa que ha realitzat una evolució des d'un model únic de supermercat : fins fa deu anys explicàvem només amb 80 tendes, de 800 a 2.500m2 i amb un únic format. Avui conviuen establiments de grandària mitjana, petites tendes de barri que funcionen en règim de franquícia, supermercats en gasolineres o estacions de tren, tendes dedicades en exclusiva als productes bio o establiments prèmium amb l'últim disseny interior dels espais". Precisament, per aquest últim model de supermercat "gurmet", Carrefour ha estat guardonat com a millor supermercat del món pel premi internacional "Best Food andSupermarket Design", com a reconeixement a la seva creativitat, innovació i equipament interior.
Pel que fa a la seva expansió, la companyia continuarà amb el seu ambiciós pla d'acceleració d'obertures 2015-2018. Durant els últims 10 anys s'han obert 700 tendes i s'ha inaugurat una mitjana de tres tendes per setmana. A més, Carrefour continuarà apostant per la franquícia com a model d'èxit: les tendes de proximitat Carrefour Express tenen la venda per metre quadrat més alta dels establiments d'aquest model a Espanya.
Companyia simple i oberta, amb un univers de consum únic per a un client omnicanal
Per Carrefour, el reforç de les tendes físiques l'hi permet reforçar el seu model omnicanal. Al mateix temps, la companyia reforçarà la seva oferta de comerç electrònic pel qual desenvoluparà les inversions del seu negoci en línia i d'aquells serveis que reforcen la proposta omnicanal de la companyia, com l'App "El meu Carrefour", Clic&collect o Drive.

En l'actualitat, Carrefour és l'empresa capdavantera del sector de la distribució en transformació digital. La revolució digital en la qual està immersa l'empresa busca donar respostes a un client que està sempre connectat. Per respondre a les seves necessitats, la companyia ofereix al client gaudir d'una experiència de compra a través de qualsevol canal de venda. El consumidor avui dia és "on" i "off", per la qual cosa el seu objectiu com a empresa omnicanal no és un altre que posar a la seva disposició aquells serveis, aplicacions o funcionalitats que li permetin actuar en aquests dos àmbits, al món físic i en el digital".
Carrefour és ja un referent en la i-commerceespanyol amb 270 milions de visites a l'any en els seus entorns digitals (web i Apps). És la primera companyia del sector a donar servei i cobertura al 98% de la població espanyola amb els seus webs de compra. El seu supermercat en línia ofereix ja 26.000 articles i el 80% de les seves comandes en línia d'alimentació contenen productes frescos. Quant als seus webs de no alimentació, ofereix més d'un milió de productes de llar, jardineria o esport i més de 25.000 referències de tèxtil a la seva pàgina de moda.
Referent en la transició alimentària
Al costat d'aquesta transformació digital i després de democratitzar el consum, Carrefour afronta ara el desafiament de liderar la transició alimentària al nostre país.
Els últims llançaments realitzats per la companyia com el de pollastre camperol criat sense tractament antibiòtic o els nous aliments elaborats a força d'insectes, confirmen l'aposta de Carrefour per oferir als consumidors els productes més innovadors i incorporar al seu assortiment alternatives de compra sostenible i respectuoses amb el medi ambient.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA 
També et pot interessar:
ART
A punt de començar les obres a les cobertes de la Seu
MANRESA
Presentació del Servei d’Atenció Integral LGTBI de Manresa i del Bages
MANRESA
Ja llueixen els distintius "Welcome!" per promoure el turisme

MANRESA
Rodatge de l’espot nadalenc d’Antena 3
MANRESA
Cita ineludible per preparar el casament
MANRESA
"Game Over Incivisme Fora de Joc!" programa catorze sessions aquest curs
Tasques de prevenció contra la processionària del pi
Ja llueixen els distintius "Welcome!" per promoure el turisme
Presentació del Servei d’Atenció Integral LGTBI de Manresa i del Bages
La ReFesta torna per la setmana europea de la prevenció de residus
Rodatge de l’espot nadalenc d’Antena 3
Xavier Martinez campió de Catalunya master M50 en mitja marató
El Manresa de Fútbol Sala no es desenganxa de la Copa
Un estudi analitzarà els beneficis de caminar en grup




 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]