Dijous 26 de abril de 2018
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA: BAGES   CATALUNYA CENTRAL  

El Síndic de Greuges presenta l’informe del 2017 referent a Manresa
El Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó, va presentar l’informe del 2017 de la seva institució en referència al municipi. De l’informe destaca 23 queixes en relació a l’Ajuntament de Manresa el 2017 (menys que els anys anteriors) i la reducció en els terminis de tramitació de queixes i tràmits.

ACTUALITAT / Redacció  
13/04/2018 10:48
"Lucky", l'última pel·lícula del gran actor Harry Dean Stanton, inaugura el Festival CLAM
Objectiu del Montepio, Mossos i UBIC : Tenyir la comarca amb samarretes blaves
Les pluges obliguen a buidar el Llac
La Diputació desplega la fibra òptica per la Xarxa Local de Carreteres
Rafael Ribó ha presentat aquest dimecres, a les instal·lacions del teatre Kursaal de Manresa, l’informe del Síndic de Greuges 2017 que fa referència a Manresa, un document que resumeix l’actuació de l’Ajuntament, el Síndic i la ciutadania d’acord al que estableix el conveni signat el 2011 i actualitzat l’any passat.

L’Ajuntament de Manresa ha estat l’administració afectada en un total de 23 queixes rebudes pel Síndic durant l’any 2017, i manté una tendència similar des de la signatura del conveni. Aquestes queixes s’han centrat principalment en l’àmbit de medi ambient i urbanisme (molèsties per sorolls, problemes d’accés a habitatges o compliment de la legalitat urbanística).

Pel que fa als terminis de tramitació, la durada del procediment s’ha reduït significativament durant aquest any, i  s’arriba les dades que ambdues institucions havien acordat en el conveni signat (15 dies per tràmit i institució), fet que reverteix positivament en la percepció de l’Administració local per part de la ciutadania, atès que els seus problemes es resolen o es motiven en un termini prudencial de temps.

L’anàlisi de les queixes i consultes rebudes al Síndic de persones residents a Manresa mostra la tendència a disminuir el nombre de queixes provinents de Manresa o, si més no, l’increment de l’ús de mitjans electrònics per part de les persones interessades i del servei de notificacions i comunicacions electròniques, en detriment del correu postal o presencial.


El 2017, l’Ajuntament de Manresa i el Síndic van signar un conveni pioner, pel qual es reforcen els serveis que ofereix a la ciutadania, amb més visites anuals a la ciutat, i un informe anual recollint queixes i consultes tramitades que facin referencia al municipi



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Objectiu del Montepio, Mossos i UBIC : Tenyir la comarca amb samarretes blaves
3 vehicles implicats en un encalç i un dels conductors es dóna a la fuga
Laia Vicens: "L'Operació Urnes no és una història feliç"
25è aniversari i nova etapa de la revista El Salí
Taula rodona “La revolució tecnològica i bé comú”
El Mercat Puigmercadal acull una presentació dels vins de la DO Pla de Bages
L’Ajuntament de Solsona recupera el segell Infoparticipa per la transparència del web
Arrenca el Festival CLAM






 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]