Dijous 13 de desembre de 2018
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Síndic de Greuges presenta l’informe del 2017 referent a Manresa
El Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó, va presentar l’informe del 2017 de la seva institució en referència al municipi. De l’informe destaca 23 queixes en relació a l’Ajuntament de Manresa el 2017 (menys que els anys anteriors) i la reducció en els terminis de tramitació de queixes i tràmits.

ACTUALITAT / Redacció  
13/04/2018 10:48
La Diputació augmenta en més d'un 77,59% el suport econòmic als ajuntaments del Bages
Els beneficis de la banca ètica contra la problemàtica de la banca tradicional
La lesió de turmell deixarà Sakho fora 3 mesos
Joaquim M. Puyal al Kursaal amb un espectacle comunicatiu únic i sorprenent
Rafael Ribó ha presentat aquest dimecres, a les instal·lacions del teatre Kursaal de Manresa, l’informe del Síndic de Greuges 2017 que fa referència a Manresa, un document que resumeix l’actuació de l’Ajuntament, el Síndic i la ciutadania d’acord al que estableix el conveni signat el 2011 i actualitzat l’any passat.

L’Ajuntament de Manresa ha estat l’administració afectada en un total de 23 queixes rebudes pel Síndic durant l’any 2017, i manté una tendència similar des de la signatura del conveni. Aquestes queixes s’han centrat principalment en l’àmbit de medi ambient i urbanisme (molèsties per sorolls, problemes d’accés a habitatges o compliment de la legalitat urbanística).

Pel que fa als terminis de tramitació, la durada del procediment s’ha reduït significativament durant aquest any, i  s’arriba les dades que ambdues institucions havien acordat en el conveni signat (15 dies per tràmit i institució), fet que reverteix positivament en la percepció de l’Administració local per part de la ciutadania, atès que els seus problemes es resolen o es motiven en un termini prudencial de temps.

L’anàlisi de les queixes i consultes rebudes al Síndic de persones residents a Manresa mostra la tendència a disminuir el nombre de queixes provinents de Manresa o, si més no, l’increment de l’ús de mitjans electrònics per part de les persones interessades i del servei de notificacions i comunicacions electròniques, en detriment del correu postal o presencial.


El 2017, l’Ajuntament de Manresa i el Síndic van signar un conveni pioner, pel qual es reforcen els serveis que ofereix a la ciutadania, amb més visites anuals a la ciutat, i un informe anual recollint queixes i consultes tramitades que facin referencia al municipi



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El programa de les Festes de Nadal arriba carregat amb propostes molt variades
La lesió de turmell deixarà Sakho fora 3 mesos
L'Ajuntament de Manresa renova el conveni de col·laboració amb Bages per a Tothom
Castellbell i el Vilar digitalitza les actes dels plens municipals
Joaquim M. Puyal al Kursaal amb un espectacle comunicatiu únic i sorprenent
Els beneficis de la banca ètica contra la problemàtica de la banca tradicional
La Diputació augmenta en més d'un 77,59% el suport econòmic als ajuntaments del Bages
Tinença responsable d’animals de companyia




 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]